20 Mart 2009

katır.

ben bir insanla konuşurken o insan yüzüme bakmazsa ben çok sinirlenirim. mesela ben konuşurken o telefonuyla filan uğraşıyorsa deliririm. bugün katırları doğuranın at mı eşek mi olduğu sorusu geldi bi' anda aklıma. bütün gün bu soruya cevap aradım. çevremdeki bilebilecek insanlara sordum. bulamadım. biliyorsanız söyleyin. bir de benimle konuşurken yüzüme bakın.

- o değil de; ankesörlü telefonlardan kısa mesaj da çekilebiliyormuş. telefon kullanmadığımı söylemiştim. yine de bana illa ulaşmak isteyenlere en çok kullandığım, yanından en çok geçtiğim ankesörlü telefonun numarası: 0332. 322 00 37.

4 yorum:

  1. Adsız20.3.09

    inanır mısın bazı insanlar bunu bilerek yapmıyorlar, aslında seni dinliyorlar ama çaktırmıyorlar;)
    ankesörlü telefon nosu vermek de süper fikir tebrikler=)
    ns

    YanıtlaSil
  2. inanırım.
    hiç arayan olmadı ama. ya da ben denk gelmedim. (=

    YanıtlaSil
  3. Adsız29.3.09

    0332 3500045,0332 35000044. Torunoğlu'na en yakın iki ankesörlü telefonun numarası.1.5 yıldır ezberimde bu numaralar.
    İlk yorumdaki adsız ben değilim..

    YanıtlaSil
  4. erkek eşek+dişi at=katır .doğum yapan katırlar olduğunu biliyor muydun ?

    YanıtlaSil