1 Ekim 2009

günlam.

her güne özel anlamlar yüklerim ben. pazar günleri kahve gazete günüdür mesela. coffee on a sunday. cumartesi günleri bob marley. pazartesi zeki müren günü. salı gülümsemek için en ideal gün. cuma günleri allah allah. aklfsnajgnds. şaka. cuma günleri yalnız yürüyüşlere özeldir. çarşamba günleri yüzmeye gidilir. fit olunur. perşembe günümü anlamlandıracak bir şey - bir kişi istiyorum. evet.

- en sevmediğim gün pazartesidir. sonra salı. sonra çarşamba. filan. böyle gider bu. ama bunun o günlerin anlamıyla hiçbir ilgisi yok. cidden.

8 yorum:

  1. aylara da yüklesene.

    YanıtlaSil
  2. Kalemindeki güç yaşını ikiye katlamış,kutlarım.Seni tanıdığım için mutluyum.

    YanıtlaSil
  3. Adsız3.10.09

    tipik bi gerizekalı davranışı

    YanıtlaSil
  4. Adsız6.10.09

    perşembe gününü anlamlandıracak biri ha çok bencilce

    YanıtlaSil
  5. Adsız6.10.09

    niye ben mekkezcisin sen birinin sıradan bi gününü anlamlandır

    YanıtlaSil
  6. Adsız9.10.09

    ceyda yalarım.

    YanıtlaSil
  7. 2. ve 3. adsızlara:

    birçok insan günlerine anlamlar yüklemiyordur bence. o benim perşembe günümü anlamlandırınca beni tanıyacak demektir. ben de böylece onun diğer her gününü anlamlandırabileceğim. düşünsene. 1'e 6 yani.

    YanıtlaSil
  8. perşembe cumadan önce demek.yani cumaya hazırlık günü cuma napcaksan perşembe gününden hazırlan olurmu tatlım...

    YanıtlaSil