27 Şubat 2010

hapşu.

bugün dolmuştaydım işte. kulağımda da kulaklık. müzik dinliyordum. sonra yanımdaki adamın hapşırdığını gördüm. 'çok yaşayın' dedim. kulağımda kulaklık olunca fark etmeden bağırmışım meğer. adam da sessizce hapşırmış meğer. sonra bütün dolmuş bana döndü. kulaklığı çıkardım. 'eksikolmaevladım. sendegörçucuğum. hepberaber. allahınizniyle.' lafları havada uçuştu. hayır yalan söyledim. sadece herkes uzun uzun bana baktı.

- hapşıran adam yüzüme bile bakmadı. kıkırdadı yanımda.

3 yorum:

  1. ahahaaaa:D:D
    yarıldım:D
    canlandı gözümde direk:D:D
    ilahi melih:D

    YanıtlaSil
  2. Adsız27.2.10

    Ben kulaklık mağduru biri olarak kulaklık varken sessiz konuşabiliyorum artık ama ses ayarı değişiyo arada :I

    YanıtlaSil
  3. Adsız5.6.10

    kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm hepşeler hıpşalar sevgi tomurçukları saçarım Ç=

    YanıtlaSil