15 Mart 2010

göre.

bi arkadaşım var mesela, ona göre çok iyi bir dostum. bi oğlan var, ona göre piçin tekiyim. anneme göre harika bi evlatım. birinci sınıf öğretmenime göre süper zeki. üçüncü sınıf öğretmenime göre işe yaramazın tekiyim. eski sevgilim dünyanın en adi insanı olduğumu söylüyor. eski sevgilim dünyanın en harika insanı olduğumu söylüyor. tanımadığım birkaç çocuk çok salak olduğumu düşünüyor. yan komşu tuvalete sadece şarkı söylemek için girdiğimi sanıyor. alt komşu sıkıldıkça sifon çeken birisi olduğumu sanıyor.

- selam. ben melih. negüzelşeybakışaçısı.

11 yorum:

  1. eski sevgililer neden hep olmasını istediklerini söylüyor ?

    YanıtlaSil
  2. Adsız15.3.10

    Herkesin. ne. düşündüğünü. bildiine. göre. empati. kuran. biri. olduunu. düüşünüorum. tabi. yüzüne. haykırmış. olmaları. da. bi. ihtimal. olabilir.

    YanıtlaSil
  3. nokta takıntımı yüzüme vurman hiçoş değil. bir de yüzüme haykırdılar. empati kuramam ben. çok sığım.

    YanıtlaSil
  4. Adsız17.3.10

    ankara'ya gelirsen eğer tanışayım ve senin gibi bi arkadaşım olsun istiyorum. bu kadar.

    YanıtlaSil
  5. peki ya sen onlar hakkında ne düşünüyosun.

    YanıtlaSil
  6. Adsız18.3.10

    şeyy... aslında benim de. nokta takıntım var. ondan öyle yazıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Adsız20.3.10

    bi gün biri sana en sevdiğin yemek ne, diye sorduğunda bi çırpıda cevap da veremezsin. onbeşyirmi dakika düşünsen de aklına gelmez. bence böyle birisin. bence.

    YanıtlaSil
  8. Adsız21.3.10

    sevindim (:
    ankara seni bekler o vakit..
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  9. Adsız24.3.10

    şimdi artık evet söylemeliyim : mekdanıltsta kola bardağıyla kurduğun yakın ilşki psikolojimde depremler yarattı melihinsanı!:D:D

    YanıtlaSil
  10. melih,vantage point'i izlesene biara.yazıların hoş.kısa ama değişik birşeyler var.

    YanıtlaSil